piątek, 25 października 2013

Przeprosiny

Hej wszystkim :D
Chciałabym Was serdecznie przeprosić, że dawno nie było nowego rozdziału, ale miałam małe problemy (depresja) i z własnej głupoty wylądowałam w szpitalu. Tak więc...rozdział myślę, że pojawi się jakoś na dniach, ale nic nie mogę obiecać. Jestem tylko człowiekiem i tez popełniam błędy.
W tym poście chciałabym przeprosić wszystkich, których moja głupota i lekkomyślność dotknęły najbardziej. Mam na myśli rodziców, oraz Moich kochanych przyjaciół i siostrę- Weronikę. Domyślam się, że życie ze mną nie jest łatwe. Sorki za błędy tekst pisany na spontana. Obiecuję, że już nigdy nie zrobię takiej głupoty. Wiem, że moje słowa to za mało...po prostu przepraszam.
Przepraszam, że Was zraniłam. Przepraszam za cierpienia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz